понеделник, 17 септември 2012 г.

Затваряме!


Затварям сайта,защото виждам,че рейтинга му спада и това ,че имам друг блог се отразява тук :( продължавам да  харесвам Майли и мисля ,че е страхотна,но направиха много сайтове за нея и не мисля,че трябва да се мъча като други публикуват същото.Съжалявам :( обичам сайта и ми е  много трудно ,но явно трябва.Няма сайт като Teenage-Vogue и мисля,че си  върша работата,забавно ми е и мисля ,че е полезен :) ,а и скоро почваме училище и няма да имам време.Благодаря,че сте следили сайта!Аз ще продължавам да чета новини за Майли ,защото тя ме вдъхновява и е страхотна!Благодаря й ,благодаря и на вас :) беше страхотно и имам чувството ,че винаги съм имала сайта,а беше само година и половина.Чао :)
                                                                                                      Peace & Love
                                                                                                       xo-xo Denny

1 коментар: