понеделник, 10 септември 2012 г.

Майли: Лиам Хемсуърт харесва косата ми, защото може да вижда лицето ми.


Никакви съжаления по косата от странa на Майли Сайръс - певицата все още харесва отрязаната си платинено руса коса.

 „Беше най-невероятното чувство - просто вземаш бръснача и най-накрая да го правиш, обръсваш отстрани,“ каза Майли на Access Hollywood за стила на късата си прическа на Video Music Awards в четвъртък. „Просто се чувствам много повече като себе си.“

Стилът й беше приет от тесен кръг, включително и дългогодишната й любов, годеникът Лиам Хемсуърт.
„Годеникът ми я харесва. Той е определено за нея. Харесва му, защото вижда лицето ми,“ каза Майли с усмивка. „Просто мисли, че много ми отива.“

Нейните родители били с малко по-различно мнение.

„На баща ми не му пречеше [прическата ми], но майка ми е като южно момиче, което харесва големи гърди, голяма коса, всичко да е голямо,“ каза тя. „Харесва й като е нависоко така, но не знам дали и допада иначе!“

Майли (19) каза, че прическата й отразява посоката на бъдещата й музика (бившата Дисни сладурана ще дебютира нов сингъл малко по-късно тази година).

„Много, много съм развълнувана да излезе новата ми музика и да изглеждам различно,“ каза тя на Access. „Всъщност новият ми уебсайт излезе днес и изглежда невероятно. Просто показвам на всеки в каква посока съм тръгнала. Много съм щастлива.“

 Добавяйки: „Мисля, че най-сетне открих коя съм и това се променя всеки ден, ако виждате. Всеки път, когато пиша песен, усещам как най-накрая съм себе си, защото не съм привързана към някаква фирма [Hollywood Records например], всички тези хора, които ми казват каква да съм. Работя и пиша със страхотни продуценти. Много е забавно!“
кредит

Няма коментари:

Публикуване на коментар